1. Puncte naţionale de contact
Fiecare ţară din UE deţine cel puţin un punct naţional de contact (în unele există şi puncte regionale sau locale de contact).
În ţara de origine
Punctul naţional de contact vă poate oferi informaţii despre dreptul la asistenţă medicală în alte ţări din UE, inclusiv detalii despre:
În ţara în care doriţi să urmaţi tratamentul
Punctul naţional de contact vă poate oferi informaţii despre:
2. Furnizorii de servicii medicale
Furnizorii de servicii medicale trebuie să vă ofere informaţii despre:
Sursa : Europa.eu
InfoCons (www.infocons.ro) - Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.
Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!** din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615*** din orice rețea mobilă!
**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal