Cursul Vocațional de Protecția Consumatorilor în domeniul Financiar Bancar este gratuit pentru elevi.
Absolvirea cursului constă într-un exament de tip grilă, pe care îl puteți susține online.
Înscrierea se poate face exclusiv Online: Formularul de înscriere la curs
Ca urmare a înregistrării vei primi pe e-mail suportul de curs pe adresa de e-mail specificată.
Cursul se va finaliza printr-un examen tip grilă susținut online. Punctajul necesar pentru promovarea cursului este de 55 de puncte. Fișa de evaluare conține 30 de întrebări tip grilă, a câte 3 puncte fiecare (100 puncte în total, 10 puncte din oficiu). Toate grilele conțin întrebări cu o singură variantă de răspuns.
În urma acestui examen, absolvenții vor primi prin e-mail un Certificat de Absolvire Electronic.
Asociația InfoCons este membră a EAEA (European Association for the Education of Adults).
Cursul contribuie la formarea unei generații de consumatori mai informați, mai educați pentru ca alegerile lor să poată fi făcute în cunoștință de cauză.
In contextul problematicii bancare actuale se resimte acut nevoia compactarii unor informatii necesare si mai ales utile atat consumatorilor, cat si operatorilor economici, institutii financiar-bancare. Sprijinim si incurajam prezentul demers publicistic convinsi fiind ca acesta constituie un ghid legislativ, dar si de bune practici, menit sa completeze un vid evident in literatura de specialitate in materie de protectie a consumatorilor de servicii financiar-bancare, prezentand totodata si spete concrete din cadrul actiunilor de control desfasurate de catre Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor. |
|
![]() |
O inițiativă în sprijinul unei necesități Am subliniat în nenumărate rânduri necesitatea asigurării unei educații financiar-bancare a populației, a diferitelor categorii sociale, inclusiv a parlamentarilor și a mass-mediei, ce devine utilă socialmente în contextul realităților actuale. Ianfred Silberstein |
![]() |
“Importanţa educaţiei financiare nu poate fi subestimată în ziua de astăzi – trăim într-o lume mult mai complexă și dinamică decât cea a generației anterioare. Consumatorii de astăzi trebuie să fie informați și să cunoască produse și servicii de o varietate tot mai mare, pentru a-și putea administra cu succes și cu încredere finanțele personale, într-un mod cât mai eficient și mai sigur. MasterCard susține pe deplin toate eforturile și inițiativele dedicate creșterii gradului de informare și educație, pentru a avea consumatori cât mai responsabili, capabili şi încrezători să ia deciziile financiare corecte și cele mai potrivite pentru viitorul lor.” Cosmin Vladimirescu |
“Educatia, accesul la informare sunt principalele deziderate care ne formeaza pe fiecare in calitatea noastra de consumatori dar mai ales in calitatea noastra de consumatori europeni cu o9atitudine!” Sorin Mierlea |