Asigurarea a apărut odată cu apariția societății umane. Apariţia asigurărilor este legată de necesitatea oamenilor de a se ajuta reciproc în cazul producerii unor daune. Necesitatea apariţiei activităţii de asigurare este legată de existenţa unor evenimente ce s-ar putea produce, acestea reprezentând un pericol pentru integritatea bunurilor materiale sau pentru viaţa oamenilor: cutremure, alunecări de teren, inundații, incendii, accidente etc. Nevoia oamenilor de a se proteja în faţa acestor pericole a condus la formarea unui sistem de protecție în fața efectelor evenimentelor (riscurile din asigurări).
Joc on-line interactiv – hai să salvăm cât mai multe fructe, legume și alte alimente!
În oricare din cele două variante, oamenii au conștientizat posibilitatea producerii unor evenimente, precum și necesitatea de a face față consecințelor acestora.
- Ești asigurat? Cum te-ai asigurat? Ai citit contractul de asigurare?
- Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!
- Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!
Nr. de tel - 021.9615 sau *9615
Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro
InfoCons (www.infocons.ro) - Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.
Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!** din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615*** din orice rețea mobilă!
**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal