La momentul la care vă prezentați într-unul din punctele de lucru ale distribuitorilor autorizații de CNAIR să încaseze tariful de utilizare a rețelei de drumuri naționale (rovinieta), pentru achitarea acesteia trebuie să:
Cum să-ți protejezi animalul de căpușe
În urma furnizării datelor, personalul distribuitorului va elibera un document, denumit „copie partener”, document pe care vi-l va înmâna, în vederea verificării corectitudinii datelor înscrise și certificării, prin semnătură, a corectitudinii acestora.
În cazul în care observați că datele înscrise nu sunt conforme cu cele solicitate, returnați personalului distribuitorului copia partner nesemnată și solicitați eliberarea unui nou document, în conformitate cu cele solicitate.
Deșeurile alimentare contribuie la schimbările climatice!
În acestă situație, personalul distribuitorului este obligat să emită un nou document "copie partener".
În situația în care datele înscrise în „copie partener” sunt conforme cu cele solicitate, trebuie să semnați acest document, personalul distribuitorului urmând a vă înmana exemplarul „copie client” al rovinietei, document ce va fi ștampilat de distribuitor și va rămâne în posesia dumneavoastră.
Atenție!!! Doar emiterea de către personalul distribuitorului a documentului „copie client” atestă înregistrarea în baza de date a rovinietei.
În cazul în care observați o eroare la înscrierea numărului de înmatriculare, după ce ați semnat documentul „copie partener”, iar personalul distribuitorului a emis documentul „copie client” , puteți solicita corecția numărului de înmatriculare, în punctul de lucru al distribuitorului care a emis rovinieta, în decurs de 60 de minute de la emiterea acesteia.
Asistență medicală neplanificată: plăți și rambursări
În vederea operării acestei modificari, personalul distribuitorului va solicita o copie de pe certificatul de înmatriculare al vehiculului.
Pentru o astfel de solicitare, va fi emis de către personalul distribuitorului, un document justificativ în două exemplare identice astfel:
Atenție!!! Doar emiterea documentului (Corecție Număr Auto - copie client) atestă modificarea numărului de înmatriculare în baza de date.
Sursa: CNAIR
- Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!
- Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!
Nr. de tel - 021.9615 sau *9615.
Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro
InfoCons (www.infocons.ro) - Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.
Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!** din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615*** din orice rețea mobilă!
**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal